Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Katten (en een beetje over honden).

Af en toe komen er op facebook linkjes van Froot voorbij, een dagelijkse dosis webvitaminen. En weet je, er staan LEUKE dingen op. Er staan namelijk heel veel superschattige kattenplaatjes op. Zoals deze - uit een serie kattenimitaties van beroemde schilderijen:













En wat ik ook heel erg briljant vond was het volgende schema. Waaraan je katten en hondenliefhebbers herkent. Ik herken me dus wel een beetje in die kattenmensen, al houd ik op z'n tijd ook wel weer érg van socializen en ik geloof ook niet per se dat ik heel onaardig ben. (En ik ben best traditioneel). Maar wel redelijk open geloof ik en ook neurotisch (bah) en creatief (soms) en ik hou wel van me kunnen terugtrekken af en toe (en nee, ik ben niet autistisch). Anyway, ik heb dus meer met katten dan met honden - maar als ze af en toe hun kop bij je op schoot leggen en met van die schattige hondenogen je aanstaren.. dan vind ik die honden ook wel weer heel erg prima. (Katten zijn wel eleganter hoor.. honden zijn maar lomp soms en daarom kies ik tóch voor katten).














(Plaatjes dus van froot.nl).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten