Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Currently..

Ben ik dan echt begonnen met studeren. Een zekere trots overvalt mij. (Waarom houd ik m'n stof wel bij, maar studeer ik alleen maar écht in de week voor het tentamen? Eigenlijk zou mijn leven er dagelijks zo uit moeten zien als vandaag, met een boek achter de laptop om alles wat ook maar enigszins belangrijk is in een samenvattinkje te proppen).
Anyway, het is 11:31, ik heb bijna vier pagina's volgetypt in de achterliggende twee uur met allerhande college-info en de belangrijke info uit hoofdstuk één van m'n boek. Slecht dat ik me nu heel ijverig voel of niet? (Dit is overigens een pic van hoofdstuk 1. Meestal ben ik dan nog heel ijverig met arceren en bijschrijven. Dat neemt later exponentieel af (na hoofdstuk twee eigenlijk al).

(Overigens is dit een rotboek want alles en ook werkelijk alles spreekt elkaar tegen. Het ene moment blaat het erover dat we mensen in de outgroup als allemaal verschilllend van elkaar zien, want wij, de ingroup, zijn zó hetzelfde en we lijken zo fijn veel op elkaar (wauw). Maar even later blaat het boek vrolijk verder over gelijkheid van de outgroup met als voorbeeld de Chinezen die wij, westerlingen, zo onmogelijk uit elkaar kunnen houden. Heerlijk. Wat is nou precies waar? Het boek zegt dan: allebei. Hoera).

2 opmerkingen:

  1. Ja, wat is waarheid? (a)
    Maar goed - jij bent in ieder geval een ijverige boskrekel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel veel succes nog even! :) En elkaar tegensprekende artikelen heb ik ook wel, maar in een boek? :O succes!

    BeantwoordenVerwijderen