Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Vrijdagavond.

Afgelopen vrijdag ging ik met twee hele leuke mensen naar een concert/cabaretavond van Timzingt. Eigenlijk houd ik niet zo van Nederlandstalige muziek, maar er zijn dus uitzonderingen. Wat ik zo mooi vond aan die avond was dat hij (Timzingt dus) heel erg met emotie werkt. Het idee wat ik daarbij krijg is dan ook dat emoties gewoon prima zijn. Een opmerking die ik onlangs van hem hoorde op de radio was de volgende: "Mensen denken soms dat iets waar is als je het maar serieus zegt." Dat vond ik een mooie. Want zelfs dingen die je buikpijn bezorgen van het lachen kunnen nog steeds waar zijn en op een dieper niveau zelfs ervoor zorgen dat je na gaat denken - en dat je soms ook denkt: Oei.

En inderdaad: Ik heb in tijden niet zo hard gelachen als vrijdag. Het was fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten