Pagina's

donderdag 10 oktober 2013

I like..

1.) Dat ik weer gewoon bezig en drukker ben. Het is zelfs LEUK om een paper te schrijven. (Mijn groepsgenootjes begrijpen vast niet waarom ik het leuk vind om een inleiding en conclusie te schrijven. Vroeger vond ik dat ook heel stom, maar ik verveelde me zo dat ik het nu gewoon leuk vind om te doen). To-do-listjes afstrepen is sowieso ook heel fijn.
2.) Wat ik nog meer leuk vind (meer in de zin van méér) is dat ik morgen met een uni-vriendin afspreek en we een Pumpkin Spice Cake gaan maken. (Dat voelt zo herfstig gezellig om te kletsen en wat te bakken).
3.) Ik mag misschien helpen op een symposium wat heel interessant is! Stiekem hoop ik dat ik ook wat lezingen mee kan pikken, want het klinkt allemaal heel boeiend! En omdat ik een vak over verlies en psychotrauma heb gevolgd, ben ik op dit moment ook bezig om voor m'n vrijwilligerswerk een beetje te helpen met een powerpoint over rouw.
4.) Haken is weer fijn als het herfst is. (Als ik om tien uur 's avonds ermee begin, slaap ik om kwart over tien al bijna. Meditatief bijna).
5.) Ik hou ervan om weer diep na te denken over dingen en me weer uitgedaagd te voelen.
(Ja, ik schrijf wat minder hier, nu, maar dat is toch iets wat altijd op en neer gaat).
6.) Hoge cijfers voor mijn verhalenschrijfcursus. Goed, ik ben in april begonnen en ik ben pas bij les zes, dus ik ga niet zo hard. Maar het is wel leuk om goede feedback te krijgen. (Begin geen zinnen met 'en'. En dat was juist zo fijn..:P).
7.) Ik ben het boek 'over seks gesproken' van Bram Bakker aan het lezen en ik vind het heel interessant en leerzaam. Vind het boeiend hoe hij ervoor pleit om seks en liefde niet van elkaar te scheiden.
8.) Higher Living Thee is lekker. En had ik al verteld dat we vorige week een stapel Body Shopproducten binnenkregen? Die hadden we - heel decadent - besteld, omdat ze in de aanbieding waren en het is zó lekker. (En diervriendelijk. En fair trade. Dat soort dingen).
9.) Ik heb misschien wel een Nederpopfobie (volgens het classificatiesysteem van Sigmund), maar ik vind liedjes van Elly & Rikkert nog steeds fijn. 

Wat niet leuk is?
Mensen missen. Daar ben ik iets te goed in.

2 opmerkingen:

  1. Schrijf over dat boek van Bram Bakker! (ja ja, ik ben nieuwsgierig en veeleisend)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten dus vooral waar je mee bezig bent. Dat haken nog steeds niet onder de knie hier, maar ik vrees dat ik er ook iets te weinig tijd aan besteed.

    BeantwoordenVerwijderen