Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

Projectjes.

Ik weet het.
Ik blog niet zo vaak.

Waardoor het komt? Geen idee. Het voelt alsof mijn hoofd vol stroop zit.
Ik schrijf de hele dag - want o, verslagen doe je nooit in één keer goed en dus schrijf ik al drie dagen aan verslag nummer één van de drie voor een diagnostiekaantekening.
Als ik naar buiten kijk, zie ik regen. Ik hoor de wind.
Misschien zou ik van herfst moeten houden in dit land.
(Tot dusver hou ik alleen van mistige herfst en gekleurde bladeren).
En van de winter. De winter met sneeuw. Met ijs. Daar ben ik voor gemaakt.
Wat doe ik hier alweer?

Nu ik dan toch blog, blog ik maar wat foto's. Van knutselprojectjes waar ik al kortere of langere tijd mee bezig ben. Ik zou bijna zeggen dat ik aan veel begin zonder het af te maken. Maar geduld. Dat de grootste les van het handwerken.

Kleurtjes, kleurtjes. Restjes.

Uiltjes. <3

Vogeltjes zijn lief.

Mijn net-niet-helemaal-symmetrische theemuts. Die is wel af :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten