Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

De Grote Opruimklus, deel 3.

Inmiddels heb ik alle schoolspullen van de basisschool en de middelbare school (én van de universiteit) uitgezocht. Veel, heel veel, is bij het oud papier beland. Hetgene wat ik wilde bewaren heb ik in mappen gedaan. De onderstaande foto's laten nog wat basisschooldingen zien.
Hier is deel 1.
Hier is deel 2.

Wie had dat ook? Schrijfles? (Inmiddels ben ik het netjes schrijven wel verleerd).

Voor dit mooie borduurwerk had ik een 8.5. Met dank aan mijn moeder die het voor mij geborduurd heeft.

Een stukje voorleeswinnaarcertificaat. Ja. Voorlezen vond ik leuk.

De tuin. Zoals ik hem zag toen ik een jaar of negen was.

5 opmerkingen:

  1. leuk is dat hè :) ik word er wel een beetje sentimenteel van... hier nog een voorleeskampioen trouwens! jammer dat we nu nog maar zo weinig kans krijgen om dit talent ten toon te spreiden :( of heb jij bereidwillige oppaskindjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa - ik ook! Ik houd wel van een beetje nostalgisch doen, vandaar ook deze serie. (Alleen soms zou je een tijdmachine moeten hebben om even terug naar toen te vliegen). Ehm. Ik ben zelf niet zo bereidwillig om op te passen (a).

      Verwijderen
    2. Máár: ik gebruik m'n taalmaatje zijn in het azc als een goede kans om voor te lezen. Dus er zijn wel mogelijkheden om je talent ten toon te spreiden :).

      Verwijderen
    3. dat is een goeie! hier in utrecht heb je de voorleesexpres, waarbij je gaat voorlezen aan kinderen met taalachterstand. lijkt me ook erg tof om een keer te doen.

      Verwijderen