Pagina's

donderdag 29 januari 2015

De Grote Opruimklus, deel 4.

Ja. Ik heb veel bewaard van de basisschool. Maar de doos met spullen van de middelbare school (die ik, vind ik, echt moet bewaren) puilt ook een beetje uit. Hierbij weer wat foto's van spullen uit die doos. Ik ga vooral voor tekeningen, omdat dat denk ik leuker is dan schriften vol onzin.

Je hoeft niet per se kleuter te zijn om flaporen te tekenen. Zo zag ik mijzelf toen ik (ongeveer) 13 was.

Beetje geklieder met waterverf. Gewoon omdat ik er zin in had.

Een ontworpen bankbiljet voor het fantasieland 'Musicilië'.

Klaproos. 15-jarige ik met de kat.

Dat Afghaanse meisje weet-je-wel. CKV in klas 4. (Hij zat opgevouwen in de doos, vandaar de kreukels).

Dit sloeg echt HELEMAAL nergens op. Ik denk dat ik chagrijnig was omdat de toets onverwacht was. Kan geen andere reden van boosheid bedenken.

Biologie-aantekeningen.

Die Idioom-toets waar ik een 2 voor had...

Tot slot: de meelevendheid van de wiskunde-docent. Zo vaak moest hij 'Jammer' of 'Helaas' op mijn blaadje zetten. Dan is het toch leuk dat er een keertje een 'Voldoende!' vanaf kan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten