Pagina's

zaterdag 28 september 2013

Ziekjes :(.

Zo ben je maandenlang niet ziek.

En dan ineens is het in één maand tijd twee keer raak. Begin september werd de halve familie geveld door een buikgriepvirus. (Je weet hoe ik die krengen haat). Maar ook ik was de pineut. Gelukkig duurt dat meestal niet zo lang.

Woensdag kreeg ik een beetje keelpijn. Woensdag op donderdagnacht ben ik maar pepermuntjes gaan eten tegen het hoesten. Donderdag had ik een (geweldige!!!) bruiloft. En doorlopen ging op zich wel prima, al had ik het koud, begon er een beetje hoofdpijn op te komen - en waren mijn oogjes een beetje waterig. Vrijdagochtend werd ik met barstende hoofdpijn wakker die tussen de middag zo'n beetje verdween, zodat ik enthousiast dacht dat ik weer helemaal beter was.

Maar vanmorgen werd ik weer met zo'n hoofdpijn wakker dat dát een grapje was. Ik heb deze dag non-stop op de bank gelegen. Af en toe gestoomd. Ik heb geen idee of het voorhoofdholteontsteking is, of dat er een verkapte migraine-aanval achter zat. Ik weet het echt niet. Maar nu ben ik zover dat ik weer even muziek kan luisteren en achter m'n laptopje kan zitten en een boek kan lezen. Hopelijk blijft dat zo.

(Ik ga trouwens BodyButters van The Body Shop kopen, want die zijn enorm in de aanbieding. Just to let you know. Het is een verslaving).

2 opmerkingen: