Pagina's

dinsdag 17 september 2013

... (wat aanvulzinnetjes).

.. het is tijd voor een heerlijk kopje avond-thee. Er schijnt citroenmelisse, lavendel en kamille in te zitten - wat lekker klinkt. Ik ben dus heel benieuwd!

.. Count your blessings. Een tijdje terug kreeg ik een kaart, ik stuurde een brief terug en gisteren kreeg ik een superleuke brief met vogeltjesbriefpapier (én een gezichtsmaskertje én de bewuste avondthee). Blije verrassingen zijn dat. Een niet-lege brievenbus, maar gewoon echte tastbare POST.

.. Over post gesproken.. ik ben bijna door m'n briefpapier heen en heb dus maar even heel erg leuk nieuw briefpapier besteld. (Jawel, het is een beetje zoet.. maar dat past bij mij).

.. Soms fantaseer ik in wat voor huis ik later wil wonen. Het is altijd ergens buitenaf. Met een tuin. (Met wilde bloemen erin denk ik. En lavendel. Een beetje een spannende tuin. En een groentetuin natuurlijk). En binnen veel kleur, rood, blauw.. ruimte voor creativiteitsexplosies. En voor mijn part zelf opgepimpte kringloopmeubels. (Mijn moeder moppert zo vaak over hoe de kat de dure bank heeft vernield. Als je bank niet duur is, is het minder erg). En potten met kruiden overal en en. (Droom maar lekker verder.... dit is allemaal nogal onrealistisch, denk ik).

.. Ik heb vandaag het gevoel dat er aardigere mensen bestaan dan ik. Ik word soms toch zo chagrijnig van mensen die een relatie hebben en die zo ooovergelukkig zijn met elkaar en die daarom dus ook maar gewoon constant bij elkaar willen zijn. Misschien ben ik wel jaloers. Maar het is toch niet gezond als je nergens anders tijd meer voor hebt? Nou?


2 opmerkingen:

  1. Mijn brievenbus is al twee dagen akelig leeg en ik ben door mijn post heen.
    Altijd leuk om iets in je brievenbus te vinden naast de rekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat geen onrealistische droom/fantasie hoor. Zoveel geld hoeft dat niet te kosten :)

    BeantwoordenVerwijderen