Pagina's

maandag 19 augustus 2013

Is dat eng of is dat eng?

Ik heb sinds januari niet meer echt vakken gevolgd. En de Mastercursussen die ik volgde waren alleen op maandag (in verband met thesis en stage daarnaast). Dus eigenlijk heb ik het laatste jaar niet meer heel intensief onderwijs gehad. (Wel leuk onderwijs trouwens).

En nu, na een half jaar vooral thuis zijn (en een administratief baantje, een verhalenschrijfcursus en vrijwilligerswerk), had ik me bedacht dat ik dan toch maar weer een vak ga volgen, komend blok.

Maar ik vind het stiekem heel eng.
Het is een eerstejaarsvak. En intensief. Bij Algemene Sociale Wetenschappen.
(Helaas, bij filosofie kon je jezelf alleen inschrijven voor een vak als je ook daadwerkelijk die studie doet. Anders had ik dat gedaan).

Dat betekent dus straks weer vijf dagen in de week druk zijn. Goed om er alvast aan te wennen! :)

Ik twijfel alleen een beetje of ik mijn vier maanden recht op OV moet gebruiken of niet.. omdat ik een stage misschien beter met de auto kan doen. Maar misschien ook niet. Arrrgh.

2 opmerkingen:

  1. Spannend! Het kan alleen maar positief zijn toch een nieuwe studie ernaast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar dat is heel goed! En ook juist dat je het heel eng vindt, dan moet je het juist doen. Wel over bloggen he, de dingen die je daar leert :D

    BeantwoordenVerwijderen