Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Deze dag.

Vandaag heb ik 'the Notebook' gekeken. Ik was bij m'n zus - en zij ging samen met onze moeder een eind fietsen. Ik hou van wandelen. Maar fietsen: Niet zo. En toen ik alleen thuis was, ging ik dus die film kijken. Ik heb heel hard zitten janken, maar dat mag. Soms. (Ja toch?).

En ik heb lopen klooien met hun spiegelreflexcamera. Is nog een hele kunst om daar mooie foto's mee te maken. Maar leuk is het wel.

Vanavond gingen we eten bij de Italiaan. (Lekker! Zo!). Aan het einde kregen we een aperitiefje. De man zat mij zo aan te kijken: "Mag jij wel?" Zei hij. En:  "Eh. Ben jij wel achttien?"

Ik ben drieëntwintig.

Sommige dingen veranderen ook nooit.

2 opmerkingen:

  1. Haha schaam je niet, ik moest vorige week m'n ID laten zien voor een rosé xD (16 dus :')

    BeantwoordenVerwijderen