Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Jurkjes! (En een verhaal eromheen).

De jurkjes ik vorige week bij Steps bestelde. Een beetje voor netjes, dat wel. (Maar ik werd er zo blij van!).


En verder ben ik superdruk geweest. Vandaag heb ik gewerkt (deuren geschuurd, wat vind je daarvan? Je wordt er smerig van en het is een rotwerk, omdat het nooit glad genoeg is en het veel te lang duurt - maar het geeft wel voldoening). Morgen word ik ingewerkt bij m'n vrijwilligersbaantje. Donderdag mag ik oefenen voor een sollicitatiegesprek (er zijn talloze mensen die ook een gesprek hebben, dus het als oefening beschouwen is wel slim). En vrijdag mag ik alweer werken. En hebben we een familie-etentje. En zaterdag een verjaardag. Veel te doen dus. Gelukkig, want er zijn momenten waarop je niets liever wilt dan in bed liggen en nadenken over het leven. Het is maar goed dan, dat dat gewoon niet kan.




3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige jurkjes! En een lekker gevulde week ook nog. Geniet er van. Alleen dat stukje over deuren schuren had je nou beter over kunnen slaan. Mijn oog begon er spontaan van te jeuken.

    BeantwoordenVerwijderen