Pagina's

maandag 6 mei 2013

En zoals altijd..

Ik moet ieder jaar even mijn plantjes laten zien. Zo ook nu. Het grootste gedeelte kan binnenkort naar buiten. (Nachtvorst klinkt een beetje surreëel op een dag als vandaag).

Foto 1: De lieve zonnebloem. (Dat liedje Girasol van Trinity begint spontaan in mijn hoofd te zingen als ik ernaar kijk).
Foto 2: Tijm, peterselie, majoraan, kervel.
Foto 3: Bosui.
Foto 4: Ik heb radijsjes, hele mooie. Alleen maar rooie als het goed is.
Foto 5: De make-a-wish-carrots. Mijn wens gezaaid *zweef*.
Foto 6: Het muntstruikje. We hadden de oude gerooid omdat hij de hele tuin in bezit wilde nemen. Toen ik de grond daar onlangs wat omwoelde, ontdekte ik nog een stronkje - die al weer veel zin in groeien heeft.









1 opmerking:

  1. That reminds me. Ik ben al wat laat met planten :P Ik ben te lui om aarde te kopen :P

    BeantwoordenVerwijderen