Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Naar het Noorden.

Gisteren was ik in Groningen. Het kon nog net. Per 1 mei (als ze lief zijn en mijn cijfer op tijd doorvoeren) ben ik een poosje geen student meer (want als ik me uitschrijf kan ik collegegeld terugvangen en dat vindt mijn bankrekening erg fijn). Als ik geen student meer ben heb ik ook geen OV meer - en dan is treinen naar Groningen ineens heel. erg. duur. Maar nu kon het nog net.

En ik weet het niet hoor, maar het is zo verschrikkelijk belangrijk om vriendinnen te hebben en te kunnen kletsen en leuke dingen met elkaar te doen. Het was heerlijk om door Groningen te slenteren, bij te praten, koffie te drinken (iets teveel, vond ik vannacht toen ik om 2 uur nog wakker was), om eindelijk eens die ontzettend lekkere bodybutter van de BodyShop te kopen, om te zien hoe de Groningse katten op het dak vergaderen (en af en toe venijnig naar elkaar sissen, dat hoort er blijkbaar bij als je kat bent). En op de terugweg (meer dan twee uur treinen) heb ik eindeloos veel ooievaars gezien. Jammer dat ik alleen het laatste stukje zon zag ondergaan (omdat het natuurlijk regende en bewolkt was). Maar het was een mooie, mooie dag! :)

Things I bought:

1.) De Mango Body Butter dus. (Plaatje gejat van de site van de Body Shop).




















2.) Kaarten.. En misschien ga ik ze ook maar niet versturen ook, want ze kunnen ook wel leuk op m'n kastdeur :). (Van o.a. Marie Cardouat).































En als laatste: Ik wil al heel lang naar het échte Noorden: Scandinavië of Finland of zoiets. Gisteren kreeg ik een kaart uit Zweden :).

1 opmerking: