Pagina's

maandag 22 april 2013

Fix you.

Zaterdag was Symphony of Life en het was.. geweldig! Echt! Zoveel mooie muziek en zoveel afwisseling. Als er mooie filmpjes online komen (het wordt 9 mei op tv uitgezonden, dus daarna zal er vast wel iets op youtube te vinden zijn), ga ik hier wel wat filmpjes posten.

Eén van de mooiste liedjes die gezongen werd, vond ik 'Fix you' door Mark Masri. (Misschien moet ik toch eens Coldplay gaan luisteren?). Ik moest bijna huilen - zo mooi.

Ik voel me ambivalent steeds. Soms wordt er een spel gespeeld tussen verstand en gevoel. Het ene moment is de ene aan de winnende hand. Het andere moment de ander. En ik kan weinig anders dan zachtjes iets zeggen als: maar ik dan? Moet ik voor mezelf opkomen? Moet ik dat niet doen? Moet ik neigingen die heel vervelend en kinderlijk zijn, de kop indrukken? (Vroeger was het zo normaal om alle gevoel de wereld in te gooien door een blog. Maar ik ben volwassener geworden en eigenlijk moet ik dat dus niet meer doen).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten