Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

Currently doing..

1. Haken: Een plaid van vierkantjes en een deken. (Roze. Soms voel ik me echt een meisje-meisje).
2. Schrijven: Het is grappig om oude smsjes te bewaren. Het leukst vind ik het om ze met pen over te schrijven. Het boekje? Had er drie voor een paar cent - en heb uiteindelijk uit linoleum een kat gesneden die als stempel kon dienen.
3. Wat doet die agenda er tussen? Nou. Ik moet nog wat gegevens en vragen voorbereiden omdat ik in ieder geval nog een gesprek in de planning heb.


2 opmerkingen:

  1. Wat mooi die haakwerkjes! Ik ben ook dol op haken, maar doe het veel te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :) 't Is bij mij ook meer dat ik tijd overheb nu hoor.. maar het is wel een aanrader!

      Verwijderen