Pagina's

maandag 24 december 2012

Net voor de kerst.

Het is zo verschrikkelijk raar dat je even helemaal niets hoeft. Alleen maar uitslapen en boeken lezen (en m'n eerste gehaakte uiltje afmaken - die eruitziet alsof hij een sok is die je aan de haard kunt hangen en dus redelijk misvormd is). En vanmiddag cupcakes maken voor kerst. (Eigenlijk is dat maf. Ik eet bijna nooit zoete dingen, je maakt me sneller wakker voor chips dan voor snoep, maar cupcakes máken vind ik dan weer heel erg leuk!). En ik moet even zeggen dat haken heel erg therapeutisch en ontspannend werkt. Zeker het pietepeuterige beestjes haken, want je moet wel zo hard tellen dat je geen tijd meer hebt om aan andere dingen te denken. Ik ben trouwens verschrikkelijk verstrooid de laatste paar dagen. Ik vergeet wat ik mensen heb gesmst - en natuurlijk heb ik mijn outbox gewist- en ga ze daarna dus maar weer spammen met de vraag wat ik ook alweer had gestuurd en ik stuur mensen compleet de verkeerde richting op als ik naast ze in de auto zit en denk de weg wel te weten (niet dus). Verder was onze waterleiding gesprongen zaterdag en heb ik van 10-3 met een gezicht als een oorwurm naar buiten zitten staren naar gravende mannetjes die ik het allerliefst plat wilde knuffelen zodra we weer water hadden. Je kunt geen thee zetten. Niet naar de wc. Niet douchen. Geen tanden poetsen. Heel vervelend. Stelletje verwende westerlingen die we zijn. Ik heb de man maar niet geknuffeld trouwens toen het water weer werkte, niet iedereen houdt ervan. Maar ik wel. Dat wilde ik ook maar weer even zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten