Pagina's

donderdag 20 december 2012

Hearts (en haakboekjes).

Ik schrok pas toen ik m'n kamer had opgeruimd en eens om me heen keek. Ik zou overweldigd moeten worden door recordhoeveelheden liefde geloof ik. Want zonder het me te realiseren (echt niet) heb ik gewoon belachelijk veel hartjes overal. Ik denk (en eigenlijk weet ik dat wel zeker) dat ik hartjes gewoon HEEL ERG LEUK vind. Maar goed, kijk eens hoe schrikbarend hartverwarmend mijn kamer is.

Note #1: Ik moet m'n fotolijstjes nog opvullen.
Note #2: Ik moet óók onze nieuwe haakboekjes even laten zien, want na vijf tassen voor mezelf wil ik wel eens iets anders en nu ga ik dus beestjes haken. (Benieuwd hoe hard ik daarvoor moet mopperen). Dus even heel erg offtopic een foto van onze nieuwe boekjes erbij.
Note #3: Van m'n moeder kreeg ik een medaillon voor m'n verjaardag. (Ik ben hopeloos romantisch geloof ik en ik vind het dan ook heel erg tof. Ik weet alleen, net als bij de fotolijstjes, nog niet wat erin moet, dus ik heb maar wat regels uit liedjes uitgeknipt en erin gepropt). Het hartje erna (roze, ik lijk wel een meisjemeisje wat ik denk ik ook wel ben) heb ik ooit eens zelf gemaakt en opgevuld (zomer 2010 geloof ik).
Note #4: Het wit/rood geruite kussentje is een handwarmkussen. Toen ik, iets minder dan een jaar geleden, eens flink aan het dippen was en het flink koud had, kreeg ik die van een vriendinnetje. Valentijnscadeautje.
Note #5: Het laatste hart is een hart wat ik voor m'n verjaardag kreeg waar lavendel inzit. *I like*.

































2 opmerkingen: