Pagina's

maandag 17 december 2012

Ik vind je lief.

De prins wil niets liever dat wanneer Doornroosje wakker wordt en zijn brieven heeft gelezen - iets zegt als: Ik vind je lief. En dat is precies wat er gebeurt na die honderd jaar. Ik vind je lief, schrijft ze.
Eigenlijk zouden we dat met z'n allen moeten doen. Ik vind je lief zeggen tegen iedereen die we heel erg of maar een klein beetje lief vinden. (Maar dat durf ik niet, want straks vinden de mensen het helemaal niet fijn dat jij ze lief vindt en vinden ze jou eigenlijk stomvervelend - daar had Doornroosje geen last van na honderd jaar snurkoverlast).

(Mijn hoofd raast en dolt en lijkt op een tornado bij middernacht, want vandaag was een lange dag).

1 opmerking:

  1. Natuurlijk vinden mensen het hartstikke leuk om te horen dat ze lief zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen