Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Terug Naar Hoe Het Ooit Was: Kleuren.

Een tijdje terug ging ik kleuren met de vrouwen van het azc. Heerlijk was dat. En wat een goed idee van de mensen om kleurplaten voor volwassenen uit te vinden, zodat we weer terug kunnen naar onze jeugd om mooie dingen te maken.

Gisteravond ging ik kleuren met drie hele lieve vriendinnen. De één nam Het enige echte kleurboek voor volwassenen mee. De ander nam het betoverde woud mee. Die laatste ga ik ook kopen, zodra ik geld heb, want het is écht een mooi boek (en ik hou van sprookjes <3). Ik heb ook ontdekt dat kleuren ook prima met potloden kan, als je maar de goede potloden hebt. Eigenlijk is het resultaat dan zelfs nog mooier dan met viltstift. Ziehier het resultaat van een avondje kleuren. (Natuurlijk hebben we ook thee gedronken, taart gegeten en overtollige paaseitjes weggewerkt).

Het Betoverde Woud


Het Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen




1 opmerking: