Pagina's

maandag 26 november 2012

22.

Het is de laatste dag dat ik 22 ben - dus ik moet eigenlijk wel iets bijzonders bloggen. Probleem is: Ik heb niets te vertellen. Eigenlijk. Maar wel:

1.) Dat mijn weekend heerlijk was. Zaterdagavond naar Zingkring geweest. Dat klinkt misschien een beetje oubollig, maar het is heerlijk. Met z'n heel velen liedjes zingen met begeleiding - en het klinkt gewoon echt goed en het is mooi. Zeker nu ze voor het eerst iets van percussie erbij hadden. Me likes.

2.) In de spits naar huis reizen is een rampenplan. Ik had college tot 17.00 (maandag is mijn enige collegedag omdat ik de master doe en de rest van de week is gereserveerd voor thesis/stage, net datgene waar je op dat moment mee bezig bent). Afijn, ik had vanmorgen al college gehad over Trauma (veel over WO-II en welke gevolgen het voor een gezin kon hebben als een gezinslid in een concentratiekamp had gezeten; het was echt wel interessant). Toen een afspraak voor de thesis - we zijn weer helemaal op de goeie weg gelukkig en misschien kan ik heel snel al wel een mooie nieuwe link plaatsen, hier. En daarna nog even vragenlijsten aangepast en nog een college gevolgd.
En toen naar huis. Eerst sta je dan gezellig met de bus vast in de stad en dan mis je de trein en dan haal je de volgende trein wel ruim. Die rijdt gelukkig door zodat je de aansluiting wel kunt halen. Maar o, o, dan moet die trein toch verdraaid wachten voordat hij het volgende station op mag en mis je wéér je aansluiting. Redelijk chagrijnig en moe word je daarvan.

3.) Misschien moet ik op zoek naar een baantje-voor-een-half-jaar. Tenzij een lieftallige psycholoog met een psychologenpraktijk hier in de omgeving dit leest en me wel als sympathieke stagiaire wenst - maar gezien alle onzin die ik hier geblogd heb betwijfel ik dat. (Ik begin het woord 'bezuinigingen' toch zo te haten hè).

4.) Soms zie je ineens iets moois.

2 opmerkingen: