Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Hoi. Ik schrijf je hier. Op mijn eigen briefpapier.

Mijn nieuwe briefpapier! Heb gisteren om te beginnen de email van m'n penvriendin uit Israël maar eens per echte ouderwetse vulpen + briefpapierpost beantwoord. En hoera, ik heb al één iemand die een brief wil krijgen, dus die ga ik snel schrijven! (Ik voel me nu alsof ik acht ben en net kan schrijven en ook van plan ben om dat heel veel te gaan doen. Nou, ik ben veertien jaar ouder dan acht en ik hou van schrijven en ik ben ook van plan om dat te gaan doen. Nog iemand die een brief wil krijgen? Nou?). Over brieven gesproken.. iedereen mag sowieso brieven sturen naar grasshopperandants[at]gmail[dot]com, voor een mooie brief op brievenaanvanalles.blogspot.com. (De enige regel staat als disclaimer onderaan de site. Verder is het leuk als je een pseudoniempje kiest - wat een dier mag zijn, of wat dan ook).





1 opmerking:

  1. Nou, mocht je tijd over hebben: mij mag je altijd schrijven:). Al beloof ik niet dat ik ook echt terugschrijf hoor! Leuk briefpapier!

    BeantwoordenVerwijderen